Startpagina » 2013 » september » 10 » Sniperen en quickscopen op de schop in Call of Duty: Ghosts
00:56:47
Sniperen en quickscopen op de schop in Call of Duty: Ghosts
Infinity Ward heeft voor Call of Duty: Ghosts enkele wijzigingen aangebracht aan de snipers in de game. Uitvoerend producent Mark Rubin legt op Twitlonger uit wat hiervan de gevolgen zullen zijn voor spelers. Onder andere het befaamde 'quickscopen' zal voortaan moeilijker zijn. 

Competitieve class 
Rubin zegt dat de Marksman-class erg competitief zal zijn, omdat onder andere de schade die de snipers toebrengen verhoogd is. Dit betekent echter niet dat je als sluipschutter een voordeel zal hebben tegenover de rest. Infinity Ward heeft namelijk alle classes in de game even effectief gemaakt door hier rekening mee te houden bij het ontwerpen van de maps. 

Quote:
"The changes we’ve made, like dual render scopes and increased damage really make snipers a great competitive class to use. We’ve also done a lot with map design (sight lines and cover) to ensure that all classes are viably effective." 

"Both short range and long range classes will be effective on the same maps,"

Quickscopen 
Door deze wijzigingen zijn echter ook de werking van de snipers veranderd. Het quickscopen zal hierdoor een stuk moeilijker of misschien zelfs onmogelijk zijn. 

Quote:
"However in re-envisioning sniper rifles some aspects, such as sway timing, have changed the way sniper rifles function and so traditional 'quick-scoping' has been affected. Is it gone completely? Maybe. It certainly won’t be viable in the way it previously was." 

"Can’t wait for you snipers out there to get your hands on these new sniper rifles and try them out for yourselves,"
Categorie: Call of Duty: Ghosts | Aantal keer bekeken: 388 | Geplaatst door: Edbn | Score: 0.0/0
Aantal reacties: 0
Name *:
Email *:
Code *: